loka brunn Archives - Flygvärdinnan

loka brunn

Efter denna arbetsperiod har jag en ledig dag innan det är dags för lite semester igen (något vi egentligen inte alls har råd med just nu, men denna resa var bokad sedan länge och blir en billig getaway). Denna gång blir det Belgien och musikfestival i Antwerpen!Jag har bara varit i Belgien i jobbet, men aldrig i Antwerpen. Och aldrig på en drum and base-festival! Det är inte direkt …

Oj, nu har jag inte bloggat på tio dagar! Jag har varit ledig, men haft mycket för mig. I helgen var vi hela familjen på Loka Brunn Spa Resort och firade min systers 30-årsdag. Det var jättemysigt att alla var samlade och fick en hel helgs kvalitetstid! Vi satt i poolerna och drack champagne och åt tårta, drack afternoon tea och åt fyrarätters på lördagkvällen. På söndagen hann vi med …

Jag lovade er en årsresumé (och det verkar som att många bloggare gör sånt) och här kommer en liten recap av mitt 2015, som enligt mig var ett mycket bra år!   JANUARI Nyår och de första dagarna av januari 2015 firade jag med familjen i Sälens skidbackar. Jag besökte en skjutbana och lärde mig det viktigaste; ett gangsta killshot. Jag började spela för min nya agentur som bl.a. …

Dagen började med ett yogapass och efteråt blev jag och Sabina som vanligt kvar och testade nya poser. Jag känner mig fortfarande stel efter ridturen i lördags så yoga var precis vad min ömma kropp behövde. Efter lunch var jag ute i Höganäs hos Debbie (som bl.a. jobbar för en av mina DJ-agenturer som sångerska). Hon är även sångpedagog och jag hade min första lektion med henne! Det var …

Jag ligger helt utslagen på hotellsängen efter att ha börjat dagen med en fyra timmar lång ridtur i skritt, trav och galopp om vartannat. Det är flera år sedan jag red sist, men jag har aldrig ridit så många timmar och så lång sträcka förut. När vi kom tillbaka väntade afternoon tea framför brasan. Med kramp i benen tog vi oss sedan ner till Loka Brunns spa och har badat, …

Runt 16-tiden idag kom vi fram till Loka Brunn och blev då välkomnade med scones och te. Efter ett ombyte inför middagen fick jag sabrera en flaska champagne som vi sedan drack som fördrink innan en underbar fyrarätters middag.  Nu har vi bäddat ner oss i våra mysiga hotellsängar (efter att jag panikslagen fick locka ut en stor nattfjäril från mitt och min yngsta systers hotellrum) och ska få …

Sovmorgon med min älskade gröt till frukost och nu gym! Har inte haft 110% motivation, men ändå saknat gymmet. Efter den långa förkylningen har gym-rutinen tagit skada, men så fort jag kommer tillbaka är det roligt. Har massa bra musikinspiration med mig i öronen från Ibiza och ska försöka att inte köra maxat för att skada mig efter att ha kört så lite de senaste två veckorna. Jag är …