the cheesecake factory Archives - Flygvärdinnan

the cheesecake factory

Den här helgen försvann lika snabbt som den kom. Första dagen var ju bortslösad på att köpa saker jag behövde eftersom min väska var borta. (Den fick jag förresten först kl 21 på kvällen.) På natten mellan torsdag och fredagen hade min familj anlänt så vi åt frukost tillsammans och spenderade större delen av dagen vid poolen. Efter det tog vi oss till Mall of The Emirates för tidig middag …

Jag sitter på tåget på väg mot Kastrup (#hatakommunalt) och är sååå taggad på lite mer semester, sol, bad och värme! Ska bli mysigt att träffa familjen också såklart, men de kommer ju först natten mellan torsdag och fredag.  Jag var duktig och satte klockan imorse för att hinna springa lite. Ibland blir jag så sugen på att springa/jogga och med de nya bluetooth-hörlurarna jag köpte i Dublin fick …

Jag har inte hunnit uppdatera så mycket eftersom vi har fullt upp hela tiden. Vi kom till Los Angeles runt 9:30PM igårkväll och idag har vi varit på Farmers Market på morgonen och sen shoppat nästan hela dagen. Vi tog en paus för att köra till Marina Del Rey och äta lunch på The Cheesecake Factory, sen körde vi tillbaka till Third Street igen och shoppade vidare. När klockan …

Det är helt sjukt när man tänker på det att jag just nu befinner mig på andra sidan jordklotet med 12 timmars tidsskillnad från Sverige. Konstigt nog har vi lyckats hålla oss vakna till nu när klockan är 10:30PM Hawaii-tid. Vi har nyss kommit tillbaka till hotellet efter middag på The Cheesecake Factory och en liten shoppingrunda.  Hotellet vi bor på heter The Modern Honolulu och är ett superfint …