Back in the gym

Idag har jag en nystart, båda träningsmässigt och kostmässigt!
Jag har egentligen alltid tränat och ätit bra, men de senaste två månaderna har jag inte varit lika duktig som förut. Jag har tränat ca 3-5 gånger i veckan, vilket iochförsig är okej, men vanligtvis brukar jag ligga på 5-6 gånger i veckan och endast ha en frossardag (lördag) då jag äter precis vad jag vill. Men det brukar inte bli så illa ändå.

Min motivation stupade i februari och det var plötsligt inte så roligt att gå till gymmet. Alla har väl såna perioder och det brukar ändra sig ganska snabbt för mig. Men den här gången höll det i sig, och förra veckan bestämde jag mig för att strunta helt i träning och äta vad jag ville i en vecka, och idag kör jag en nystart! Nu är det hårdträning och kontrollerad kost som gäller, men för att inte bli allt för uttråkad kommer jag ha kvar lördag som den dag jag kan rubba lite på kostschemat.

Jag älskar styrketräning och kör 4-5 pass i veckan, men med en ny input att jag alltid avslutar med minst 15 minuters konditionsträning. Sen lägger jag till 1-2 längre konditionspass i veckan utöver styrkepassen.
Kondition är inte min favorit direkt, men jag bestämde mig vid nyår att detta är året jag skulle få min killer body! Hittills har jag inte kommit någonstans med det även om jag var duktig i januari och tränade 6-7 gånger i veckan, men nu ska jag se hur långt jag kan ta det. Det hade varit kul att kunna ställa upp i bikinifitness!

flygvärdinna
I gymmet för några veckor sen, när motivationen började dala…